Klasblog – Vlinder

Naar de Bib met de mama’s 25 mei, 2026

Op 6 mei gingen we met de mama’s naar de bibliotheek. De mevrouw van de bibliotheek vertelde ons waar de boekjes lagen  die wij mogen lezen. Wat waren er veel boeken die wij kunnen uitlenen. We hebben daarvoor wel een BIBkaart nodig. Dit is helemaal gratis en daarmee mogen we 20 boekjes uitlenen per keer.

De kleuters werden verdeeld over de mama’s en ze lazen allemaal een verhaaltje voor, elk in een ander hoekje van de bibSpannende en leuke verhaaltjes werden verteld. Om even een luchtje te scheppen speelden we het spel: mama, mama hoe laat is het? 😉 Daarna vertelden de drie juffen nog een fijn verhaaltje en dan was het alweer tijd om naar de school te stappen. Het was een fijne voormiddag!